Pantofi personalizați
In ceea ce privește produsele realizate la comanda, după preferințele Clientului, acesta se face pe deplin responsabil de aspectul final al produsului, cat si de marimea comandata, sarbuatelier.ro garantand calitatea produsului respectiv.
*Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 16– “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 în ceea ce priveste contractele la distanta si contractele în afara spatiilor comerciale urmatoarele: c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;…”
*Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 4 definitia aplicata pentru aceste produse este „produse realizate conform specificatiilor clientului – orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza optiunilor individuale sau a deciziei clientului”
Articole defecte
Pantofii vor fi considerați defecți dacă sunt primiți deteriorați sau dacă apare un defect de fabricație în termen de 30 de zile de la cumpărare. Pantofii deteriorați ca urmare a uzurii și ruperii nu sunt considerați defecți.
Atunci când este posibil, suntem bucuroși să reparăm articolele defecte. Alternativ, ne-ar plăcea să le înlocuim cu o pereche realizată cu același model.
În orice caz, nu este posibilă înlocuirea comenzii cu un pantof cu un design diferit de cel original.
Politica de returnare a banilor
Clientul poate solicita o rambursare integrală numai dacă produsul este defect. În cazul în care produsul este defect, clientul poate opta fie pentru înlocuirea/repararea acestuia, fie pentru o rambursare integrală. În cazul în care alege o rambursare integrală, trebuie să contacteze serviciul de asistență al magazinului online sau, alternativ, poate alege să completeze formularul de retur de la secțiunea privind politica de retur a magazinului online.
Returnarea banilor se face în termen de 30 de la aprobarea returului.
Politica de garantare
Fiecare produs are o politică de garanție de 30 de zile. În cazul în care apare un defect în perioada de 30 de zile, clientul are dreptul de a solicita repararea/înlocuirea sau rambursarea. Politica de garanție nu acoperă daunele care apar în unele dintre următoarele condiții:
- Clientul și-a folosit pantofii în condiții extreme
- Decolorarea pielii după utilizarea incorectă pentru colorare sau curățare
- Deteriorare făcută intenționat
Anularea comenzii
Clientul își poate anula în orice moment comanda pentru modelele personalizate, cu excepția cazului în care comanda a fost trimisă deja cererea de producție în fabrică. Clientul va fi informat prin e-mail cu privire la orice modificare a statutului comenzii sale. Odată ce acest lucru se va întâmpla, nu vom mai avea posibilitatea de a anula comanda clientului.
În cazul în care clientul are dreptul de a anula comanda (comanda nu a ajuns încă la starea „în curs de fabricație”), acesta poate face acest lucru contactând asistența magazinului online sau accesând contul său din magazinul online.
Dacă clientul dorește să modifice un produs deja comandat, trebuie mai întâi să își anuleze comanda și să acceseze profilul său din magazinul online. De acolo trebuie să acceseze „comenzile mele” și să facă clic pe produsul comandat pe care dorește să îl modifice. Apoi va ajunge la pagina produsului cu funcții de configurare și poate face modificările dorite. Apoi trebuie să facă o nouă comandă. De asemenea, trebuie să se asigure că a anulat comanda anterioară.