Termeni și Condiții
1. Date firmă
- Nume: TEAMSARBU S.R.L.
- Sediul social: Municipiul Bacău, Strada Bradului, Nr. 17, Scara C, Ap. 2, Județul Bacău.
- CUI: 39872439.
- Nr. de ordine în Registrul Comerțului: J4/1380/14.09.2018.
2. Domeniul de aplicare
- Acești termeni și condiții ai societății TEAMSARBU S.R.L. (denumită în continuare „Vânzător”) se aplică tuturor contractelor încheiate între un consumator sau un comerciant (denumit în continuare „Client”) și Vânzător cu privire la toate bunurile și/sau serviciile prezentate în magazinul online al Vânzătorului. Includerea condițiilor proprii ale clientului este contestată prin prezenta, cu excepția cazului în care au fost stipulate alte condiții.
- Un consumator în conformitate cu prezenții termeni și condiții este orice persoană fizică care acționează în scopuri care sunt în întregime sau în principal în afara comerțului, afacerii, meseriei sau profesiei persoanei respective. Un comerciant, în conformitate cu prezenții termeni și condiții, este orice persoană care acționează în scopuri legate de activitatea comercială, afacerea, meseria sau profesia persoanei respective, fie că acționează personal, fie prin intermediul unei alte persoane care acționează în numele sau în contul comerciantului.
3. Încheierea contractului
- Descrierile produselor din magazinul online al vânzătorului nu constituie oferte obligatorii din partea vânzătorului, ci servesc doar scopului de a prezenta o ofertă obligatorie din partea clientului.
- Clientul poate depune oferta prin intermediul formularului de comandă online integrat în magazinul online al vânzătorului. În acest fel, după ce a plasat bunurile și/sau serviciile selectate în coșul virtual și a parcurs procesul de comandă, și prin apăsarea butonului de finalizare a procesului de comandă, Clientul depune o ofertă de contract obligatorie din punct de vedere juridic cu privire la bunurile și/sau serviciile conținute în coșul virtual.
- Vânzătorul poate accepta oferta clientului în termen de cinci zile:
- prin transferarea unei confirmări scrise a comenzii sau a unei confirmări a comenzii în formă scrisă (fax sau e-mail); în măsura în care primirea confirmării comenzii de către client este decisivă, sau
- prin livrarea către client a bunurilor comandate; în măsura în care primirea bunurilor de către client este decisivă, sau
- prin solicitarea Clientului de a plăti după ce acesta a plasat comanda.
- În cazul în care se aplică mai multe dintre alternativele menționate anterior, contractul se încheie în momentul în care una dintre alternativele menționate anterior are loc prima. În cazul în care vânzătorul nu acceptă oferta clientului în perioada de timp menționată anterior, se consideră că acesta a respins oferta, astfel încât clientul nu mai este legat de declarația sa de intenție.
- Perioada de acceptare a ofertei începe în ziua următoare trimiterii ofertei de către client și se încheie la expirarea celei de-a cincea zile de la trimiterea ofertei.
- Conținutul contractului va fi stocat de către vânzător și va fi trimis Clientului în scris, inclusiv prezenții Termeni și condiții și Informații privind clientul (de exemplu, prin e-mail) după ce Clientul și-a trimis comanda. În plus, conținutul contractului va fi stocat pe site-ul web al vânzătorului și poate fi găsit de către client în secțiunea de conectare a clientului prin intermediul contului de client protejat prin parolă, cu condiția ca clientul să fi creat un cont de client în magazinul online înainte de a-și trimite comanda.
- Clientul poate corecta toate datele introduse prin intermediul funcției obișnuite de tastatură și mouse înainte de a trimite comanda sa obligatorie. În plus, înainte de transmiterea comenzii, toate datele introduse vor fi afișate într-o fereastră de confirmare și pot fi corectate și aici, prin intermediul funcției obișnuite de tastatură și mouse.
- Limba contractuală este română.
- Procesarea comenzilor și contactarea acestora are loc, de obicei, prin e-mail și prin procesarea automată a comenzilor. Este responsabilitatea clientului să se asigure că adresa de e-mail pe care o furnizează pentru procesarea comenzii este corectă, astfel încât e-mailurile trimise de vânzător să poată fi primite la această adresă. În special, este responsabilitatea Clientului, în cazul în care sunt utilizate filtre SPAM, să se asigure că toate e-mailurile trimise de Vânzător sau de terțe părți însărcinate de Vânzător cu procesarea comenzii pot fi livrate.
4. Dreptul de anulare
- Clientul își poate anula în orice moment comanda pentru modelele personalizate, cu excepția cazului în care comanda a fost trimisă ca cerere de producție în fabrică. Clientul va fi informat prin e-mail cu privire la orice modificare a statutului comenzii sale. Odată ce comanda sa primește statutul „în proces de fabricație” sau similar, nu mai poate anula comanda. Clientul va primi un e-mail automat cu privire la schimbarea statutului. Odată ce acest lucru se întâmplă, noi nu vom mai avea posibilitatea de a-i anula comanda. De asemenea, clientul nu va mai putea să își anuleze comanda.
- În cazul în care clientul are dreptul de a anula comanda (comanda nu a ajuns încă la stadiul „în proces de fabricație” sau similar), acesta poate face acest lucru contactând serviciul de asistență al magazinului online sau conectându-se la contul său din magazinul online.
- Dacă clientul dorește să modifice un produs deja comandat, trebuie mai întâi să își anuleze comanda și să acceseze profilul său din magazinul online. De acolo trebuie să acceseze „comenzile mele” și să facă clic pe produsul comandat pe care dorește să îl modifice. Acesta va accesa pagina produsului cu funcții de configurare și poate face modificările dorite. Apoi trebuie să facă o nouă comandă. De asemenea, el trebuie să se asigure că a anulat comanda anterioară.
- Toate produsele de pe site-ul web sunt „bunuri realizate conform specificațiilor consumatorului”, care sunt definite de „Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011” ca fiind „bunuri neprefabricate realizate pe baza unei alegeri sau decizii individuale a consumatorului”. Pe site-ul web, ne vom referi la „bunurile realizate conform specificațiilor consumatorului” și ca „produse la comandă”, „modele la comandă” sau „produse personalizate”.
- În conformitate cu normele Uniunii Europene, produsele fabricate la comandă sunt exceptate de la regula „ termenului de 14 zile de retragere”. https://europa.eu/
5. Preț și costuri de livrare
- Cu excepția cazului în care se prevede altfel în descrierea produsului, prețurile indicate sunt prețuri finale și includ taxa legală pe valoarea adăugată (TVA). Orice eventuale costuri suplimentare de livrare și expediere sunt specificate separat în punctul de finalizare a comenzii.
- Pentru livrările în țări din afara Uniunii Europene, pot apărea costuri suplimentare care sunt în afara controlului Vânzătorului. Acestea vor fi suportate de către client. Aceste costuri sunt, de exemplu, costuri de transfer de bani (comisioane de transfer, taxe de schimb valutar) sau taxe vamale sau taxe de import.
- Plata poate fi efectuată folosind una dintre metodele menționate în magazinul online al vânzătorului.
- În cazul în care s-a convenit asupra plății în avans, plata este datorată imediat după încheierea contractului.
- Atunci când plățile sunt efectuate utilizând o metodă de plată oferită de PayPal, gestionarea plăților are loc prin intermediul prestatorului de servicii de plată PayPal (Europe) S.a.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg (denumit în continuare „PayPal”) sub rezerva condițiilor de utilizare PayPal care pot fi consultate la adresa: Acordul de utilizare PayPal. În cazul în care Clientul nu are cont PayPal, vor intra în vigoare condițiile aplicabile plăților fără cont PayPal. Acestea pot fi vizualizate aici.
- Prețurile tuturor produselor sunt exprimate în RON.
- Pentru clienții care plasează comenzi din SUA, Canada, Australia, Marea Britanie, Elveția și țările din UE, vom acoperi toate taxele vamale și taxele de import asociate cu expedierea achiziției dumneavoastră. Pentru comenzile expediate către toate celelalte țări, clientul este singurul responsabil pentru toate taxele, impozitele sau taxele vamale aplicabile impuse de țara de destinație. Nu suntem răspunzători pentru nicio întârziere, costuri sau acțiuni întreprinse de autoritățile vamale din țara de destinație. Este responsabilitatea clientului să cunoască și să respecte reglementările de import din țara sa înainte de a plasa o comandă. Neplata acestor taxe poate duce la returnarea sau distrugerea coletului, iar noi nu vom fi răspunzători pentru nicio pierdere rezultată din astfel de acțiuni.
6. Condiții de expediere și livrare
- Bunurile sunt în general livrate pe ruta de expediere la adresa de livrare indicată de client, cu excepția cazului în care se convine altfel. Pentru procedura de tranzacționare se aplică adresa de livrare specificată de client în procesul de comandă. Prin derogare, atunci când se alege metoda de plată PayPal, se aplică adresa de livrare furnizată de client către PayPal la momentul plății.
- În cazul în care livrarea către client nu este posibilă, compania de transport desemnată returnează bunurile vânzătorului, iar clientul suportă costurile pentru expedierea nereușită. Acest lucru nu se aplică în cazul în care clientul nu este responsabil pentru evenimentul care determină imposibilitatea livrării sau în cazul în care acesta a fost împiedicat temporar să primească bunurile comandate, cu excepția cazului în care vânzătorul a notificat clientul într-o perioadă de timp adecvată înainte de livrare.
- Vânzătorul își rezervă dreptul de livrare parțială. În acest caz, vânzătorul informează clientul la ce moment vor fi livrate toate tranșele. Livrarea trebuie să fie finalizată într-o perioadă de timp rezonabilă. Costurile suplimentare nu vor fi solicitate pentru o astfel de livrare parțială. Cu toate acestea, în cazul în care clientul a solicitat livrarea parțială, vânzătorul își rezervă dreptul de a factura clientului costurile suplimentare de livrare.
- Riscul de distrugere accidentală și de deteriorare accidentală a bunurilor vândute se transferă, în principiu, clientului atunci când acestea intră în posesia fizică a clientului sau a unei persoane desemnate de client să intre în posesia bunurilor. În cazul în care clientul acționează în calitate de comerciant, riscul de distrugere accidentală și de deteriorare accidentală în cazul unei vânzări prin expediere este transferat în momentul livrării bunurilor unui transportator calificat la sediul vânzătorului.
- Vânzătorul își rezervă dreptul de a se retrage din contract în cazul unei autofurnizări incorecte sau necorespunzătoare. Acest lucru se aplică numai în cazul în care vânzătorul nu este responsabil pentru neaprovizionare și dacă a încheiat o tranzacție de acoperire concretă cu furnizorul. Vânzătorul trebuie să depună toate eforturile rezonabile pentru a obține bunurile. În cazul indisponibilității sau disponibilității parțiale a bunurilor, acesta informează clientul fără întârziere, iar plățile efectuate de client vor fi rambursate imediat.
- În perioadele de reduceri și campanii promoționale, producția și livrarea pot fi prelungite cu până la 5 zile lucrătoare* peste perioada obișnuită.
*Termenul de livrare specificat se referă la zilele lucrătoare și nu include sărbătorile legale din România.
7. Răspunderea pentru defecte
- Se vor aplica drepturile legale ale consumatorilor.
- În cazul în care clientul este un consumator și își exercită dreptul pe termen scurt de a respinge produsul, acesta trebuie să returneze produsul pe cheltuiala sa.
8. Lege și jurisdicție
- În cazul în care un client acționează în calitate de consumator în conformitate cu secțiunea 1.2, orice relație contractuală dintre părți este reglementată de legislația țării în care clientul își are reședința obișnuită, cu excepția Convenției ONU privind contractul de vânzare internațională de bunuri, iar instanțele din statul în care clientul își are domiciliul vor avea competență exclusivă pentru orice litigiu legat de aceste relații.
- În cazul în care un client acționează în calitate de comerciant în conformitate cu secțiunea 1.2, orice relație contractuală dintre părți este reglementată de legea țării în care vânzătorul își are sediul, cu excepția Convenției ONU privind contractul de vânzare internațională de bunuri, iar instanțele din statul în care vânzătorul își are sediul vor avea competență exclusivă pentru orice litigiu legat de aceste relații.
9. Informații privind soluționarea online a litigiilor
Comisia Europeană oferă următorul link către platforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Mai multe informații despre soluționarea online a litigiilor în România https://reclamatiisal.anpc.ro/.
Această platformă este un punct de intrare pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor care rezultă din contractele de vânzare și de servicii online încheiate între consumatori și comercianți.